Ingyenes Házhozszállítás
OVER Ft63,800
 

Mintegy Gameplay Overwatch Game Online

Közzétett: 2016 november 09, szerda







Overwatch egy first-person shooter, hogy a funkciók között osztott harc két másik csapat hat játékos minden.




 A játékosok válasszon egyet a számos hős karakter, mindegyik saját egyedi képességeit és szerepét osztályok. A négy karakter szerepei: bűncselekmény karakterek nagy sebességű és a támadás, de alacsony védelem, védelmi karakter jelentette alkotnak csomópontoknál az ellenség támogatása karakterek, amelyek őrültek és debuffok azok szövetségesei és ellenségei volt (mint például a gyógyítás vagy a sebesség változások), és tartály karakterek, amelyek nagy mennyiségű vért és találati pont, hogy ellenálljon az ellenséges támadásokat, és felhívni a tűz távol csapattársak. A mérkőzés előtti beállítás, a játékosok a csapat kap tanácsot a játék, ha a csapat nem kiegyensúlyozott, így ezek hiányában védekező hősök, ösztönözve a játékosok váltani más hősök mérkőzés előtti és az egyensúly a kezdő csapat. A meccsen, a játékosok közötti váltáshoz karakterek a játékban következő halálesetek vagy térjen vissza a hazai bázis. A játék célja az volt, hogy ösztönzi a játékosokat, hogy váltani karakterek alkalmazkodni a mérkőzés folyamatban van.




Egy screenshot Overwatch míg a mérkőzés. A játékos és szövetségeseik vannak feltüntetve kék színű, míg az ellenfél a piros. A karakter egészségügyi oszlop látható a bal alsó, a fő képességek és támadások látható a jobb alsó, valamint előrelépés végső látható az alján, középen.

Minden hős elsődleges támadási vagy készség és legalább két további készségek, hogy lehet hívni bármikor, néhány igényel egy rövid várakozási idő előtt ismét fel lehet használni. Továbbá minden játékos lassan épít fel egy méter felé a karakter "végső" képesség; ez a műszer felépíti idővel, de lehet felépíteni gyorsabb legyőzte ellenfeleit vagy a teljesítő egyéb hasznos feladatokat a csapatnak, mint a gyógyító csapat többi tagja. Ha készen van, a játékos használhatja ezt a képességet bármikor amely eltarthat néhány másodpercig (például megnövekedett támadási erő vagy immunitást támadások), vagy lehet egy erős művelet (például feltámadó bármely nemrég esett csoport tagjai), amely után aztán meg kell várni a mérő, hogy töltse fel újra. Szembenálló játékos lesz figyelmeztetni, hogy az ezzel a végső képes egy felkiáltójel a karakter, gyakran a karakter anyanyelve; például Gunslinger McCree hívja ki "Ez a nagy dél", mint a játékos érintkezik a végső képes megcélozni több látható ellenség, és foglalkozik a halálos sérülés azoknak még a láthatáron. Ez ad ellenfél játékos egy pillanatra, hogy próbálja meg, hogy fedezet, vagy megfelelően reagálni.




A második méteres pályák hány az egész pont egy játékos szerzett idővel, amelyek jutalmazzák a gyilkos vagy segítő gyilkos, amely csapat a védelmi vagy a gyógyulás és a pontozási cél pont. Amikor egy bizonyos küszöb elérésekor, a játékos karakter ikon lesz "a tűz", jelezvén, hogy a karakter egy fenyegetés, de egyébként közvetlenül nem befolyásolja a játék. Ez a mérő lassan csökken, ha a játékos nem folytatja a pontokat.




A játék rögzíti fontos események minden játékos teljesítményét, mint például a gyors több öl, illetve egy hatékony felhasználását csapat gyógyulást. Végén a játék, a játék szerver úgy dönt, a legfontosabb játék egy játékos, és azt mutatja, hogy ez az összes játékos a végén a játék, neve "játék a játék" (gyakran abbreviaed a "PotG" vagy "POTG") . A kompetitív mérkőzések, a csúcspontja a végén egy meccs az úgynevezett "játéka a Match" (gyakran rövidítve "PotM" vagy "POTM"), mivel a hosszabb mérkőzések tétmérkőzésen. Legfeljebb négy egyéni eredmények a játékosok mindkét csapat majd kiemelte és a játékosok kapnak lehetőséget, hogy elismerésem a játékos minden.




A játékosok tapasztalatszerzés után mérkőzés felé metagame gyakorlata alapján számos tényező, mint például, hogy a nyert vagy vesztett, hogy mennyire hatékonyak ezek használják a karakter nagyhatalom, elnyerte az arany, ezüst vagy bronz a csapatnak az egész hat kategóriában, mint a legtöbb töltött idő a célok, és a dobogó korábbi személyes rekordok ezen kategóriák; ez a tapasztalat csak nyert, ha játszik a játék üzletember módok és nem az egyéni játék. A szert egy élmény szinten, a játékos lehet keresni egy zsákmány doboz, egyenként, amely négy véletlenszerű kozmetikai cikkek, az egyes hősök, köztük a győzelem jelent, festék spray-k, különböző felületekkel (jelmez), érzelem és vonalra. Ők is keresnek in-game pénznemben úgynevezett "hitelek", amely felhasználható a vásárlás speciális kozmetikai cikkek közvetlenül. Ismétlődő elemek jutalma in-game pénznemben. A játékosok is van lehetőség, hogy vásárolni zsákmány dobozok valós pénzt microtransactions.