Vissza politikaHelp Center
Return PolicyMielőtt visszatérnénk elemeket számunkra, kérjük, olvassa el és kövesse az alábbi utasításokat. Azt is hívja International ügyfélszolgálattal, ahol az egyik ügyfelünk értékesítési képviselők örömmel segít. Kérjük, győződjön meg arról, hogy érti a visszatérési politika és biztosítja, hogy minden feltétel teljesül, mielőtt fizikailag elküldöd a tételeket vissza hozzánk. Fenntartjuk a jogot, hogy kezelési díjat számoljanak fel minden visszaküldött termékek. Általános garancia Minden vissza kell engednie az ügyfélszolgálati tudni követő 24 órán belül megkapja a csomagot. Mi csak akkor fogadja el termékeket az eredeti állapotát. Különösen ügyeljen az elem küldött vissza megfelelő állapotban (méret, további részletek). Visszatérítést kell tagadni a rossz méret után megkaptuk és check.And akkor is meg kell fizetnie 50%-teljes összeget annak érdekében, mint újratelepítés díjat (például ha ahhoz tétel értéke $ 100, a visszatérítés 50 $), és a hajózás kerülni fizetni, mielőtt nem téríthető vissza. 1. Minden vissza kell 3 napon belül a szállítás dobták le a hordozó. 2. Megnézzük az egyes elemeket, mielőtt küld ki, biztosítani tudjuk a szín és a méret a helyes, ha úgy találja, a méret vagy a szín nem stimmel, kérjük lépjen kapcsolatba velünk. Miután meggyőződött velünk, vissza vissza hozzánk. 3. Ha a ruha minden nagyobb minőségi probléma, kérjük ossza meg ügyfélszolgálati tudni követő 24 órán belül megkapja a ruhát, akkor oldja meg a problémákat az Ön számára a lehető leghamarabb. Figyelem: 1. Mi csak azt fogadja el a részleges vagy teljes visszatérítésére az elemet, amely problémát, mivel a nemtörődömség. Ez azt jelenti, hogy nem garantálja a visszatérítést, ha a probléma az elem nem okozott OHCOSPLAY. 2. Hibás, sérült vagy hibásan szállított tételek jogosultak a teljes vételárat. Kérésekor a visszatérítést, kérjük, készen áll, hogy az ügyfélszolgálat fotókkal világosan mutatja a probléma a tételeket. Ha úgy gondolja, a tételeket szállítás közben megsérült, ügyfélszolgálati kell fényképekkel mutatja a sérült csomagolás, valamint a "Proof of Damage" dokumentáció a szállítási szállító annak érdekében, hogy a visszatérítést. 3. Mi kicserélik a terméket, ha a megvásárolt termék nem felel meg a színt rendelt (percieved szín eltérések a számítógép monitor nem exhanged.) 4. Kérjük, vegye figyelembe, hogy mivel a természet a kézimunka szükséges, a kész ruha változhat körülbelül 1 "~ 3" mindkét irányban meghatározott mérések. 5. Ha a termék mérete eltér az előírásoknak a megrendelés több mint 1 ~ 3 hüvelykes, javasoljuk, hogy talál egy helyi szabó, hogy a kiigazításokat, és mi szívesen téríti meg az akár 100%-os a termék árát a szabás költségeket. Ha ezt a lehetőséget választja, ne feledje, hogy kérjen nyugtát a személyre szabott, mint egy másolatot kell biztosítani, ha megtérítésének igényléséről. 6. Teljes visszatérítés itt nem inclcude a szállítási és kezelési költség. 7. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem tudjuk feldolgozni olyan termékeket, amelyek vissza nem a mi előzetes tudás. Ha vissza szeretne térni az elem, akkor kell a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal keresztül Help Center. 8. Mi nem engedhetik meg maguknak a szállítási költség a visszatérő csomag és a kapcsolódó vámmal. Tehát, kérem vissza vissza keresztül a helyi posta, és válassza ki a gazdasági szállítási módot. |