FAQHelp Center
GYIKQ: szállítási cím eltérhet a számlázási címet? A: Igen, el tudjuk fogadni megrendeléseket, amelyek a számlázási és szállítási cím különbözik. Az ügyfelek érdekében közvetlenül a helyszínen. Q: Hogyan tudom törölni a rendelést? A: Ha nem szeretné, hogy a rend csinál, akkor lépjen kapcsolatba velünk követő 12 órán belül forgalomba sorrendben. Ahhoz, hogy tudjuk tenni, mielőtt rendelést elszállítják. Q: Mi történik, miután a rendelést? A: Miután a megrendelést kap azonnali rendelés-visszaigazolást, valamint egy minden rendelés adatait. Q: Mikor kapok megrendelt terméket? A: Az átlagos szállítási idő a rend 5-8 munkanapon belül, akkor általában a hajó belül 12-36 órával megrendelések. Q: A rendelési folyamat megszakadt. És most mi lesz? A: Ha még nem kapott megerősítést tőlünk e-mailben, kérjük, forduljon hozzánk, ha a megrendelést doesnot végig, ez nem sikerül, akkor mehet a helyszínen átrendezni , a korábbi megrendelések érvénytelenek automatikusan. Q: A kártyát nem fogadnak el fizetési mód, annak ellenére, hogy ki alatt a fent említett nemzetközi szervezetek. Miért? A: okai elutasítás lehet: elegendő fedezet - szükség van a számlája, vagy meghosszabbítja jelenlegi hitelkeret, a kártya a "feketelista" - ez azt jelentette, mint, hogy ellopott, elveszett vagy blokkolja a kártyabirtokos, kártya kibocsátója nem engedélyezi eCommerce tranzakciók - kibocsátó bank kell venni a kapcsolatot, és kérte, hogy aktiválja ezt a szolgáltatást. Természetesen, ez ellenőrizhető, ha az ügyfél úgy dönt, egy bizonyos típusú kártya, mert vannak olyan bankok, amelyek nem teszik lehetővé az ilyen jellegű tranzakciók a kártya kibocsátó bank nem lehet csatlakozni, és a meghatározott "stand-in" határok do nem teszi lehetővé e-kereskedelmi tranzakciókat, vagy van egy bizonyos maximális értéke a tranzakciót. Lesz, hogy hívja fel a bank támogatási tétel a telefonszámok hátoldalán a hitel / betéti kártya. A kártyát kibocsátó bank az egyetlen hely, ahol reális információt a tranzakció incidens található. Q: a hitelkártya adatait folyamatosan a weboldal szolgáltatás? A: Nem! A kibocsátott kártyák alatt MasterCard, VISA, stb, a kártya adatait dolgozza fel közvetlenül a bank rendszerei, minden tranzakciós adatot áramlását, hogy biztosított a legmodernebb technológia áll rendelkezésre. A kibocsátott kártyák az egyéb szervezetek, ezek az információk titkosítása a saját titkosítási algoritmusok és tárolt környezet nélkül internetes vagy távoli hozzáférést. Információ csak addig őrzik meg a szükséges időt, ha a kártyabirtokos kér visszaterhelési. Q: Azt kell adót fizetni? A: Nem, mi minden jel a csomag ajándék / minta egy, az ügyfelek donot kell fizetni érte. Abban a valószínűtlen esetben, hogy az ügyfelek kötelesek fizetni érte, akkor fizetni, hogy a unpon recipt az adó számla. Q: Milyen pénznemben elfogadható? A: Az elfogadott számlázási pénznem EURO, USD, Brith font, AUD, CAD, stb Q: Mennyire biztonságos az online tranzakció? A: Minden tranzakciót hajtanak végre egy SSL-kapcsolat (128 bytes) által Verisign. Az adatokat küldött a böngésző, hogy a szerverek mindig titkosítva Az adatokat küldött a böngésző, hogy a szerverek mindig titkosítva. Minden szerver hitelesített Hacker Safe and beolvasott naponta ScanAlert az ismert biztonsági rések. Továbbá az oldal nem tárol semmilyen hitelkártyával érzékeny információkat. Q: a személyes adatok biztonságos? A: Igen, az információ csak akkor használható, hogy jogi dokumentumok kapcsolatos tranzakciós és szállítási. |