Ingyenes Házhozszállítás
OVER Ft63,800
 

Levin gyakran vitatkozott csapat tagjait

Közzétett: 2017 február 15, szerda

Sok a feszültségeket a csapat és a "2K Games» kiadó nyomás folytatódott a fejlesztési folyamatban. «A LEBRETON» Levin gyakran vitatkozott csapat tagjait, hogy a megőrzése vízióját "BioShock». «2K Games» Játék aggódik a növekvő költségvetési. Levin azt mondta, hogy a játék lesz a first-person shooter, nem egy hibrid FPS / szerepjáték játékos, mint eredetileg tervezték. A kiadás időpontjában Levin elrendelte a csapat, hogy a munka éjjel-nappal, ami több a feszültség a csapatban Arthur Curry Jelmez
. Paul Helkvist, vezető tervezője a játék, gyakran kizárták legfontosabb projekt üléseken, amely, mint mondta később, összefüggésben áll az ő nézeteit nesprymannem Levin; tette a csalódás a szintű orvosi pavilon kialakítása, melyek feladata volt abban az időben. Közel a várható befejezésének időpontja «2K» úgy döntött, hogy "irracionális» három hónap, hogy csiszolják a játékot. Kritikus játék teszt tartott 2007 januárjában, amikor az eredeti visszajelzést játékosok már nagyrészt negatív, beleértve a sötét környezetvédelmi kérdések, a játékosok nem nyom, hová menjen, és nem bízik az Atlas, amely abban az időben elhangzott vontatottan, és írta le, mint "romlott Colonel Sanders." A csapat nagy figyelmet ez a kritika, hogy a szív és újratervezett egyes elemei ezek a további hónapokban, mint a jobb világítás, végrehajtás quest marker peraaguchyla Atlas ír hangot, hogy ez sokkal megbízhatóbb.


A játék sikeresen indult 2007 augusztusában végleges költségvetése mintegy 25.000.000 $. Annak ellenére, hogy a kritikus siker a játék, sokan azok közül, akik a csapat elhagyta «Irracionális» és elment más projektek.


«BioShock» használ egy erősen módosított «Unreal Engine2.5» néhány a fejlett technológiák «Unreal Engine 3» «irracionális» volt tapasztalata módosításokat és kiterjesztéseket a motor "Unreal Engine» itt «SWAT 4", és továbbra is azt az elképzelést, a motort «BioShock». Az egyik fő fejlesztések javultak víz hatását, figyelembe véve a természete a játék helyzetet Cosplay Hungary
. Ehhez én már kifejezetten bérelt a programozó és a művész, aki elsősorban a víz. Ez a grafikus javulást nagyra értékelik a kritikusok ", GameSpot" írta: "Mindegy, hogy pangó víz a padlón vagy tengervíz a robbanás után, akkor nyomja meg minden alkalommal, látom." «BioShock» is használ motor «Havok Physics», ami javítja a fizika a játék Ragdoll fizika integráció és lehetővé teszi, hogy reálisabb kölcsönhatás a környezeti elemek. Verzió «Ablakok» volt zrolena engedély «Direct3D 10 (DirectX 10)" és a "DirectX 9" verzió "DirectX 10" támogatja a további víz hatásai és részecske hatást.


«BioShock» magában engedéllyel zeneszámokat és eredeti. Licencelt zene a 1940-es és 1950-es években is hallható játszik a fonográf az egész hobbi. Összességében a játék hallható 30 engedéllyel dalokat. Az eredeti számokat írta Harry Schiemann. Ő kezelte része a pálya, hogy volt engedélyezett hasonlóság a zenét, és ez volt a "szörnyű, ijesztő, néha szép," hasonló a gerjesztett környezetben.