Ingyenes Házhozszállítás
OVER Ft63,800
 

Egy másik kiadvány idézi két tényezőt

Közzétett: 2017 február 21, kedd

World of Warcraft tartják, mint a többi számítógépes játékok, mint a potenciálisan addiktív. Vannak megfelelő médiában egyedi példák az érintettek. Egy 2009-es tanulmány azt sugallja, hogy a kialakulásának kockázata a függőség nagyobb a World of Warcraft, mint a többi számítógépes játékok. Ez volt a férfi, fiatal játékosok 8,5 százalékkal, a legnagyobb arányban a függő játékosok körében a 10 legnépszerűbb játék található.


Egy másik kiadvány idézi két tényezőt, amely a World of Warcraft játékosok függővé válnak: Először is, az erős azonosulás a karakter, párosulva az érzés, hogy ezzel a játék érni valamit, hogy lépjenek előre - helyettesítő erre sikerélmény a valóságban Cosplay Hungary
, Másodszor, az a tény, hogy a játék során, amikor az egyén nem játszik, még mindig folytatódik. Így a játékosok mindig az az érzés, valami hiányzik, ha nem játszik.


Blizzard termelt együttműködés a két filmstúdiók Legendary Pictures és a Universal Pictures Warcraft: The Beginning. A film az első élőszereplős adaptációja Blizzard játék, és nem mondja el az eseményeket a World of Warcraft, de azt mondja, néhány szabadságjogok az eseményeket az első Warcraft valós idejű stratégiai játék Warcraft: Orcs & Humans 1994 és alapja is részein a könyv World of Warcraft - az emelkedés a Horda.


A film jött be május 26, 2016 2D, 3D és IMAX 3D-ben a német mozikban.


Mivel a nagy közösség a játékosok a World of Warcraft egy átfogó szurkolói szubkultúra alakult ki. Tehát van kockán alapuló képregény, novellák, művészeti könyvek és hangoskönyvek. Vannak rendszeresen bemutatott rajzok a játékosok, akik kapnak a Blizzard az árak. Számos számítógépes játék magazinok és honlapok főleg jelenteni World of Warcraft. Több YouTuber jelentést a játékot Cosplay Egyéni
. Ezen kívül rendszeres cosplay és tánc versenyeken.


A játék hivatalosan is bejelentette szeptember 3-án 2001-ben a European Computer Trade Show. A fejlesztés a játék továbbra is tulajdonosa a cég, 4-5 év, amelynek egyedül a teszt fázis két évig tartott, hogy teljes. A 3D-s grafika alkalmazott különböző elemek a grafikai motor Warcraft 3. A játék a világ jött létre, mint egy nyitott környezet minden játékos a szerveren. Küldetések kell a játékosok segítenek a karakter fejlődése és ösztönzi őt, hogy vizsgálja meg a különböző zónákban. Sőt, ezek lettek kialakítva, hogy a játékosok nem zavarják egymást, míg elkészült végrehajtásával. A felhasználói felület célja az volt, nyílt megközelítés, hogy a játékos is testre megjelenését és helyét az ellenőrzések.


World of Warcraft adták a Microsoft Windows és a MacOS. Nem hivatalos Linux és FreeBSD támogatás érhető el, származékok, mint a bor Cedega vagy fordított Dark knight Jelmez
. A játék kliens Linux létezik, soha nem tették közzé a Blizzard aggályok miatt összetettsége miatt a támogatást a Linux ökoszisztéma. Mivel Patch 3.0.2 a játék csak Windows XP. Patch 4.0.3 támogatását PowerPC elvetették.