A játék számos lehetőséget biztosít a játékosoknakKözzétett: 2017 február 15, szerda
A játék számos lehetőséget biztosít a játékosoknak, hogy rejtvényeket megoldani. Amellett, hogy a közvetlen harc, a játékos használhatja plazmidok, hogy rávegyék ellenséget csapdák vagy kapcsolja ellenség egymás ellen, vagy használja lopakodó taktika, hogy ne derüljön az ellenséget, mint a biztonsági rendszerek és a fegyvereket. A játékos vzlamatslyubuyu automatizált rendszer a város; A krakkolás történik a segítségével egy mini-játék hasonló «Pipe Mania]", ahol a játékosnak kell csatlakoztatni két pont ellentétes oldalán a hálózat korlátozott számú vezetékek belül egy fix időre játszani, a játékos részét elveszíti az egészségügyi és riasztó lehet indítani Airline Egyenruha Jelmez A játékos pénzt gyűjt, feltárása Rapture és szervek a legyőzött ellenség; A pénzt fel lehet használni az automaták feltöltésére lőszer készletek, egészségügyi, «EVE» és egyéb tárgyak; valamint a biztonsági kamerák, automaták lehet illetéktelenül költségek csökkentése érdekében az elemeket belőle. A játékos is kap kártérítést formájában «ADAM» a bizonyos feladatok végrehajtását, valamint bármely menteni, vagy vágásra nővérek megnyerése után a gyám. «ADAM» használnak megszerzése plazmidav gyűjtögető kertek szétszórva a városban. Amellett, hogy plazmidav játékos is gyűjt, és vásárolni tonik, amelyek passzív bónuszokat, például növelheti a Jack erő, hatékonyabb felhasználása «EVE» vagy Jack megragadja jobban ellenáll a károkat. Egy játékos csak egy korlátozott számú aktív plazmidav tonik bármikor megváltoztathatja helyeken plazmidok és tonik néhány állomás található, a város egész területén. Vezető fejlesztő Ken Levine teremtett «Irrational Games» 1997 korábbi tagjai «Looking Glass Studios». Az első játék volt «System Shock 2", a folytatást "System Shock» termelési «Looking Glass Studios", és találkozott a kritikus siker, de nem anyagi. Levin megpróbálta razpratsavats tovább «System Shock 2" a "Electronic Arts", de a kiadó elutasította az ötletet alapján gyenge teljesítménye az előző játék. «Irracionális» fejlődésnek indult más játékok, beleértve a "Freedom Force", "Tribes: Vengeance» Alice in Wonderland Jelmez 2002-ben a csapat jött az ötlet a játék alapján a három csoport erők: herék, amely összegyűjti az erőforrás védők, akik őrzik herék és a termelőket, akik megpróbálják, hogy részesedése Dronov; végül ők lesznek a játékban "kis testvér", "Big Papa" és "a Splicers". Elkezdtek dolgozni feltételek megteremtése a játék, hogy képes közvetíteni az elképzelést, kiadók. 2002-ben megjelent egy demo verzió, amely alapján a motor «Unreal Engine 2" az első «Xbox». Események ezen zajlottdemonstráció fedélzetén az űrállomás genetikai mutánsok, szörnyek; a főszereplő Carlos Cuello, "kultusz depragramist" megbízott megmentésére valaki a totalitárius szekta. Ő mentálisan és lelkileg jobb Cosplay Hungary |