Ingyenes Házhozszállítás
OVER Ft63,800
 

A játék számos lehetőséget biztosít a játékosoknak

Közzétett: 2017 február 15, szerda

A játék számos lehetőséget biztosít a játékosoknak, hogy rejtvényeket megoldani. Amellett, hogy a közvetlen harc, a játékos használhatja plazmidok, hogy rávegyék ellenséget csapdák vagy kapcsolja ellenség egymás ellen, vagy használja lopakodó taktika, hogy ne derüljön az ellenséget, mint a biztonsági rendszerek és a fegyvereket. A játékos vzlamatslyubuyu automatizált rendszer a város; A krakkolás történik a segítségével egy mini-játék hasonló «Pipe Mania]", ahol a játékosnak kell csatlakoztatni két pont ellentétes oldalán a hálózat korlátozott számú vezetékek belül egy fix időre játszani, a játékos részét elveszíti az egészségügyi és riasztó lehet indítani Airline Egyenruha Jelmez
. A játék kezdetén a játékos kap egy kutatási kamera; roblyachy fotók ellenség, a játékos nyer ismereteket konkrét ellenség, amelyeket fel lehet használni, hogy javítsa a támadást, és szerzett további előnyöket, amikor szembesült az ilyen típusú ellenség a jövőben.


A játékos pénzt gyűjt, feltárása Rapture és szervek a legyőzött ellenség; A pénzt fel lehet használni az automaták feltöltésére lőszer készletek, egészségügyi, «EVE» és egyéb tárgyak; valamint a biztonsági kamerák, automaták lehet illetéktelenül költségek csökkentése érdekében az elemeket belőle. A játékos is kap kártérítést formájában «ADAM» a bizonyos feladatok végrehajtását, valamint bármely menteni, vagy vágásra nővérek megnyerése után a gyám. «ADAM» használnak megszerzése plazmidav gyűjtögető kertek szétszórva a városban. Amellett, hogy plazmidav játékos is gyűjt, és vásárolni tonik, amelyek passzív bónuszokat, például növelheti a Jack erő, hatékonyabb felhasználása «EVE» vagy Jack megragadja jobban ellenáll a károkat. Egy játékos csak egy korlátozott számú aktív plazmidav tonik bármikor megváltoztathatja helyeken plazmidok és tonik néhány állomás található, a város egész területén.


Vezető fejlesztő Ken Levine teremtett «Irrational Games» 1997 korábbi tagjai «Looking Glass Studios». Az első játék volt «System Shock 2", a folytatást "System Shock» termelési «Looking Glass Studios", és találkozott a kritikus siker, de nem anyagi. Levin megpróbálta razpratsavats tovább «System Shock 2" a "Electronic Arts", de a kiadó elutasította az ötletet alapján gyenge teljesítménye az előző játék. «Irracionális» fejlődésnek indult más játékok, beleértve a "Freedom Force", "Tribes: Vengeance» Alice in Wonderland Jelmez
, törölt «Mély borító" és befejezett «Az elveszett", melyeket soha nem adtak miatt jogi komplikációk, de Levin menne vissza a játék a stílus a "System Shock 2", a játék egy ingyenes űrlapot és egy erős történet.


2002-ben a csapat jött az ötlet a játék alapján a három csoport erők: herék, amely összegyűjti az erőforrás védők, akik őrzik herék és a termelőket, akik megpróbálják, hogy részesedése Dronov; végül ők lesznek a játékban "kis testvér", "Big Papa" és "a Splicers". Elkezdtek dolgozni feltételek megteremtése a játék, hogy képes közvetíteni az elképzelést, kiadók. 2002-ben megjelent egy demo verzió, amely alapján a motor «Unreal Engine 2" az első «Xbox». Események ezen zajlottdemonstráció fedélzetén az űrállomás genetikai mutánsok, szörnyek; a főszereplő Carlos Cuello, "kultusz depragramist" megbízott megmentésére valaki a totalitárius szekta. Ő mentálisan és lelkileg jobb Cosplay Hungary
. Ken Levine idézi egy példa, amit a szekta nem depragramist: "[Vannak], akik bérelt emberek [például] depragramiravats lányuk, aki egy leszbikus kapcsolat. Ezek elrabolni és perapragramiruyuts, és ez nagyon ijesztő. " Ez a történet lenne nagyobb politikai a főszereplő, bérelt egy szenátor. A csapat egyetértett abban, hogy ez a játék nem volt, hogy mit akarnak csinálni. Ezen kívül voltak problémák találni egy kiadó. Ők végül fejlődés, de a játék magazinok és weboldalak kezdtek megjelenni a hír «System Shock 2" szellemi örököse, a csapat úgy döntött, hogy továbbra is épület, de teljesen újjáépíteni a játékot.